MiWebinar

Under hösten kommer Mitel att erbjuda MiWebinar vid två tillfällen. MiWebinar är forumet för dig som kund som har frågor om hur våra produkter och applikationer fungerar, få tips på hur du kan dra ännu mer nytta av din Mitelinvestering och höra hur andra Mitelkunder använder sin lösning.

Du är inbjuden till höstens två entimmars MiWebinar. När du anmäler dig via länkarna nedan vill vi att du skriver lite kort om den eller de tekniska frågor du har, samt om du funderar på hur du på bästa sätt skulle kunna använda Mitels lösningar i din miljö. Våra experter kommer att anpassa innehållet i MiWebinar till dina inspel - DU bestämmer agendan!

Så behöver du hjälp med att programmera knappar på din telefon, vill veta hur man skapar snabbknappar i InAttend eller få tips om hur man modifierar en användare i PM, hur jag använder min geografiska position på ett smart sätt i MiCollab eller något helt annat, ta chansen och anmäl dig till MiWebinar!

Sista anmälningsdagar är 19:e september respektive 10:e november.

Anmälan till MiWebinar 3 oktober

Anmälan till MiWebinar 16 november

Program och anmälan